30 Temmuz 2012 Pazartesi

31+4

yeni haftamızda çılgınlar gibi hareket eden bir kızım olduğunu düşmeme  ve o kıpırdadıkça hep orada kalması arzusu taşımama sebep olan duygular içerisine girdim.
kendime iki haftadır elimden düşürmediğim bir not defteri tayin ettim, herşeyi oraya yazıyorum ki unutmayayım. çünkü iş, ev ve hazırlık kısmı kafa yorucu olabiliryor gerçekten. haftasonu modoko macerası yaşadık, ancak ciddi fiyatlara sahip olduğunu düşünüyorum. her mağazada aynı malzeme aynı üretim var ancak fiyatlar çok değişken, şimdilik bir yatağı ve dolabı olan bir eşleme yapmak istiyoruz, tabi birde sallanan sandalye arzum var ki onu almalıyım diye düşünüyorum. :)
ayak şişlikleri hiç geçmeyen şikayetim hala, havalar bu kadar sıcak olduğu müdetçede geçmeyecek gibi duruyor. ama olsun biz kızımla mutluyuz.

2 yorum:

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..