11 Ağustos 2012 Cumartesi

32. haftanın sonu

32. hafta randevumuzu doktorumuzla 07.08.12 gerçekleştirdik, ilk nst deneyimimizi yaşamış olduk . tabi birde devlet hastanesinden çalışabilir raporu aldım. kızımla daha çok kalabilmek için erkenden izne ayrılmak istemiyorum. ramazan ayında olmamız sebebi ile doğum hazırlıklarına çok yoğunlaşamadım. ancak sevgili annem sayesinde doğum valizimi ve bebeğimin eşyalarını bir yoluna koyduk nihayet.. artık valizimiz hazır. valiz hazırlamak yolculuğa çıkarken acaba bişey unuttummu telaşını da insana yaşatmıyor değil hani. ama valize sığmak zor :) birde bebek eşyaları dahil olunca tabi.
ee sevgili eşimide unutmamak lazım. onada kıyafet koymamız gerekiyor. birde oda süsleri, bebek şekerleri vs. eklenince çanta hacmi dolmakla kalmayıp sayısı artışa geçti. :)
doğum valizine internet üzerinden okuduğum kadarıyla gerekli olabilecek olan herşeyi koymuşumdur umarım. hepsini ayrıca listeleyeceğim. doğumdan sonra alıycaz bazı eşyalar gereklimiymiş gereksizmiymiş ...

oda süslemesinde abartıya gitmeden kendi tasarladığım kadarıyla birşeyler yapmaya çalışacağım.
şerbetimiz hastanemiz veriyormuş, kapı süsünü de. ama ben kendi yaptırdığım kapı süsünü kullanmak istiyorum. onun dışında pembe lokumlar, ve çikolatalı bademler alıcaz. birde şeker ağacıız var. işler uzun .. rast gele......

2 yorum:

  1. ben de çikolatalı badem aldım ama pembe lokum da çok iyi fikirmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzerlerinde boncuklu kurdanlarla cok sevimli oldular :)

      Sil

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..