23 Temmuz 2012 Pazartesi

30+5

çok enerjik tekmeler, hareketler bu hafta ile birlikte kızımın bana yaşattıklarıydı. :) doğduktan sonra karnımda yaptığı şirinlikleri çok özleyeceğim sanırım, ama artk karşımda şirinlik yapmaya başlıycak.
ayrıca idrar yolu ile ilgili şikyetlerimizde son 5 haftadır hiç olmadı. yakında çantamızı hazırlayacağız, neler olması gerektiği ile ilgili detaylı bir araştırmaya giriştim. tabi mutlaka eksikler çıkarcaktır.
bu hafta özellikle bel bölgemde yoğun bir ağrı hissettim. ( tabi etrafın acaba bebek erkek mi gibi ? tuhaf yorumlarınada maruz kalmadım değil :) )  sol göğsümün altındaki karıncalanma artık olmuyor. ben şunu çok iyi tecrübe ettiğimi söyleyebilirim ki;
içinde bulunduğunuz haftada şunlar olabilir diye bir şey okuduysanız o yazanlar gerçekten o hafta olabiliyor..
ayaklarım şişliklere daha çok alıştı, o sızlamalar azaldı, ama şişlikler yine akşama doğru artışta. tabi çok sıcaklar artık kendini gösterdi. özellikle nemli hava sayesinde daha da yoğun hissediliyor. ayak bilek hareketleri yapmaya devam ediyorum. pilatesteki point- flex hareketine çok benziyor. tavsiye edilir. rahatlatıcı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..