24 Eylül 2012 Pazartesi

39+4 doğmamış bebek :S

19 eylül günü yine ağrılarım olduğu için geceyi hastanede geçirdik. dokor muayenesinin ardından düzene girmiş sancılar ve sıfır açılma ile yine eve döndüm. 32. haftadan sonra ya beebk dönmezse stresine girdiğim gibi bu seferde içten içe ya açılma olmazsa stresine girmiş bir anne olarak karşınızdayım. :) bel ağrılarım bacak ağrılarım devam etmekte ama Nil Bebek doğmamakta ısrarlı değildir umarım..  bugün doktor randevumuz var, pek çok şey netliğe kavuşacaktır diye tahmin etmekteyiz.

YASTIK ile geçen günler nasıldı?
artık yatakta yeni bir yatma pozisyonu ile yeni haftaya merhaba demiş bulunmaktayım :)
ilk zamanlar bacak aramda duran yastık , ayak şişliklerimle adedini arttırıp bacak altımda yerini almıştı. daha sonraları sırtıma destek için koymaya başladım kendilerini, sonrasında yan yatamadığım için başımın altına koydum. şimdilerde ise düz yattığım zaman elim ve ayağım uyuşmakta, o sebeple başımın altındaki yastık sayısı 3 e çıktı. bir tanede karnımın altına destek koymaya başladım.

komik bir durum olsada artık sona geldik, tüm çekilen sıkıntılara değer minik kızımıza kavuşmak..

bir de son olarak aldıklarımızdan bahsetmeliyim;

gerekli gereksiz ayrımını iyi yapmaya çalıştığımı düşünsemde mutlaka eksik kalan yada gereksiz alınan birşeyler olmuştur..

emzirme yastığını gerekli olabileceğini düşündüğümüz için aldık

 
emzirme örtüsü malum gittiğimiz heryerde kullanilabilir geldi.
battaniye ile uğraşmak istemedim açıkçası

 
 
göğüs pompasını ise okuduğumuz yazılar sonrasında daha çok eşimin ısrarı üzerine aldığım birşey oldu. :)
 
saklamak içinse üzerine tarih atılabilinecek ve çift kilitli olan bu poşetlerden aldık.
 

ayrıca göğüs ucu kremi ve pedinide aynı marka tercih ettim ve kullanmaya başladım bile..
 

6 yorum:

  1. Hayırlı, sağlıklı ve bir avazda keyifli bir doğum diliyorum artık geri sayım başlamış:/
    Deneyimlerini merakla bekliyor olacağım, 32.haftadan selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri sayim basladi bitti nerdeyse nil bebek gelmiyor halen :) gelirse eger paylasacagim deneyimlerimizi insallah. Sizede kolayliklar diliyorum simdi zor kisma geliyorsunuz umarim rahat gecer .. Sevgiler..

      Sil
  2. Ne heyecanlı bekleyiş, sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım :) Yeni cicileri hayırlı olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. nispeten tecrübeli bir anne olarak; buraya yazdıklarınızın hepsini fazlasıyla kullanacaksınız emin olabilirsiniz.. Bir tek emzirme örtüsü nispeten daha az kullanılabilir.. Ben bir süre sonra sıkılıp "amaaaann nolcak sanki, emziren kadına da bakacak adam öküzdür" diyerek üstüme göğüs kısmı rahat açılaiblir,sündürülebilir bluzlar giyerek ve gayet rahat önlüksüz emzirmeye başlamıştım.. Ama önlük her daim çantamdaydı. Çok müsait bir yer olmazsa (ortamdaki insanları kolaçan edip karar veriyordum) veya özel bir oda bulamazsam mekanda o zaman imdadıma yetişiyordu..
    Sağlıklı bir doğum dileğiyle.. Nil ile maceralarınızı da merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdiklariniza katiliyorum, insan alisip denyim kazandikca daha pratik fikirler gelistiriyor. Ozelliklede anneler :))
      Bilgilendirmeniz icin tesekkurler efe ye sevgiler. :)

      Sil

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..