20 Temmuz 2012 Cuma

ve eminönü macerası

her hamile gibi benimde eminönü anılarım oldu elbet.. bebek şekeri ile ilgili detaylı bir gezintiden sonra havuzlu han da son kararımızı verdik. ben önce seçtim sonra sevgili eşim geldi karar verdik.
havuzlu handa herşeyi bulabilirsiniz. yurtdışından bir marka getirmek dışında internet alışveriş sitelerinden yerli ürünleri alamk çokta akıl karı değilmiş, fiyatları görünce anladım.
bebekler ve anneler için ihiyacınız olabilecek herşey orada. bebek şekeri için malzeme mi alsam yapılmış mı alsam konusunda düşündüm taşındım. çalışan bir anne olarak malzemeyi alıp evde yapmaya hiç vaktim yoktu. bu sebeple bulduğum mağaza ile kendi tasarımımızı yaparak bitmiş hali için anlaştık. fiyatlar oldukça makul.tamamlanınca paylaşıcağım hepsini.
bu arada yaşadığım diğer komik anı ise bu han ın içinde gezinen hamile bayanlar ve WC kuyruğuydu.
etrafta onlarca hamile var çılgınca alışveriş yapan :) tabiki yeniden bir tur daha yapmak lazım. ben aciliyeti olanları aldım ama daha pek çok şey var tabikii acelesi yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..