20 Ağustos 2012 Pazartesi

33. Hafta nasildi

33.haftamizi tamamladik,  yogun calisma hayati yine bana hicbirsey yaptirtmasi.
Kizimin sakinligi sayesinde is yerinde olmak problem yaratmiyor.
Ama artik göbüslu olmak her gelen insanla "ozelliklede anneler"ile  dogum ve hamilelik muhabbeti yapmamiza sebep oluyor:) tabi annelerin ilk cumlesi ; bu gunlerinizin kiymetini iyi bilin oluyor.
Bezgin ve yorgun anneler profili cikiyor ortaya..
Olumlu dusunuyorum ancak yasayip gorecegim bende ayni cumleyi kuran bir annemi olucam diye.
Bu arada oazar gunu mobilyamizi secebildik eylul basinda teslim alacagiz.
Hizli bir karadi bizim icin. Esim ve ben detaylara cok takiliriz. Ama bakalim bu hizli kararda mutlu olucaz ins. Mobilya yi eyupteki mobilya ureticilerinde yaptirma karari aldik.
Sunu meslegime dayanarak soylemeliyim ki gercekten modoko fiyatlarinin yarisi.
Model ayni, malzeme ayni.. Sedefli beyaz olucak, umarim kullanimida rahat olur.
Tum bi guzelliklerin yaninda bebisim geceleri beni uyandirmadan, gunduzleri ise cok aktif hareketlerle kendini cook guzel hissetiriyor. Fistik kizim benim..
Kemiklerinin oldunu hissetnek cok tuhaf bi duyguymus.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..