26 Eylül 2012 Çarşamba

Hastane odasi susleme ve Balonlar

Ben anlasmadim hastane odasi suslemesi icin bir organizasyon firmasiyla ,kendi tasarimimi kendim yaptim diyebilirim. Zaten alan sinirli bir yatak basi icin birde bebek yatagi icin sus aldim. Ayrica bir seker agaci magnetli, gumus tabakta bebek cikolatalari, kaskatli tabakta lokumlar hazirladim, selin in lavanta kolonyasinda aldim :) birde balonevinden aldigimiz balonlarimiz var. Folyo ucan balonlar.. Sonrada kullanabiliyorsunuz. Biraz balon icin pahali ama cok cici bir detay.. İnsaalh kizimizda saglikla gelir ve hersey yolunda gider..




2 yorum:

  1. Çok güzel düşünmüşsünüz her şeyi :)) Ne tatlı bir bekleyiş :) önceden izlemeye aldım ama bir sorun oldu sanırım tekrar izlemeye alıyorum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler bende sizi zevkle takip ediyorum:))

      Sil

Yorumları, fikirleri bekliyoruz..